We hebben een heerlijke kraamtijd gehad na de geboorte van ons tweede kindje en dochtertje Lexie. De eerste dag kwam Yvonne ons uit de brand helpen met al haar kennis en kunde, en daarna is Mariet bij ons geweest. Wat een prachtvrouw! Ze weet zo ontzettend veel van het vak, gaf ons ontzettend veel vertrouwen en was heel gezellig om in huis te hebben. Ze was ook heel lief naar onze zoon Otis en betrok hem ook goed in de zorg voor z’n nieuwe zusje. We missen haar nog steeds!