< Terug naar overzicht

Djelio

Wij hebben een erg fijne kraamhulp en week gehad.
Wij waren super tevreden met alle 3 de dames. Mama en papa vonden het erg fijn dat de grote broer van Djelio gelijk ook erbij betrokken was. Anouk gaf hele fijne uitleg over alles wat met een baby te maken heeft. Ook heel veel weetjes, ditjes en datjes. Erg handig, goed om te weten en interessant. Anisha de stagiaire wist ook goed waar ze mee bezig was en gaven we haar de ruimte om ook iets te doen met de kleine. Marie-José kwam de laatste 3 dagen, hele fijne, lieve vrouw. Leuke gesprekken gehad met haar. Kortom niks te klagen gehad over deze toppers ! En wat missen we ze, het was echt een hele leuke week en waren wij blij hun als kraamhulp te hebben. Een mooie week om naar terug te kijken!

Jacqueline, davey
Djavey , Djelio